خبرنامه

  در این صفحه می‌توانید در خبرنامهٔ سایت  عضو شوید. چنانچه مایلید اطلاعات جدید دربارهٔ برگزاری جلسات خودشناسی بسخنرانی محمدجعفر مصفا، انتشار کتاب‌های جدید، تازه‌های سایت  و وبلاگ و دیگر خبرها را از طریق پست‌الکترونیک(ایمیل) خود دریافت کنید، می‌توانید عضو خبرنامهٔ سایت شوید.

  برای عضویت، ابتدا آدرس دقیق ایمیل خود را در کادر زیر وارد کرده و دکمهٔ  "عضویت" را کلیک کنید:

ایمیل دقیق شما:


مهم: بعد از حدود یک دقیقه، بطور اتوماتیک ایمیلی با موضوع Confirm your subscription از طرف گوگل برای ایمیل شما فرستاده می‌شود که در آن لینکی داده شده برای تأیید عضویت. ایمیل را باز کرده و لینک مذکور را کلیک کنید تا عضویت شما ثبت شود. (اگر چنین ایمیلی از طرف گوگل دریافت نکنید، بدین معنی است که آدرس ایمیل خود را در کادر فوق، بطور دقیق و صحیح وارد نکرده‌اید.)

  مرحلهٔ آخر: پس از تأیید عضویت، آدرس ایمیل Mossaffa@Gmail.com را به بخش Contacts سرویس ایمیل خود Add نمائید. در غیر اینصورت ممکن است ایمیل‌های خبرنامه را دریافت نکنید! برای این کار به سرویس ایمیل خود رفته و بروی قسمت Contacts کلیک کنید، سپس دکمهٔ Add Contact را کلیک کرده و در قسمت Email Address آدرس ایمیل سایت محمدجعفر مصفا  یعنی Mossaffa@Gmail.com را وارد کنید و دکمهٔ Save را کلیک نمائید.

  » چنانچه فکر می‌کنید انجام مراحل فوق برایتان دشوار است، کافیست یک ایمیل به ما بزنید و در آن بنویسید "تقاضای عضویت در خبرنامه". بدینصورت ما شما را عضو خواهیم کرد. ایمیل ما: Mossaffa@Gmail.com

+ چنانچه مایل به شرکت در کلاس‌های آنلاین هستید، اطلاعات مربوط به ثبت‌نام در کلاس‌ها در صفحهٔ تازه‌های سایت آمده است.

کانال اطلاع‌رسانی سایت محمدجعفر مصفا در برنامهٔ تلگرام(بر روی گوشی‌های هوشمند همراه) از طریق آدرس زیر قابل عضویت است:

https://telegram.me/MossaffaDotCom


» اخبار جدید و تازه‌های سایت محمدجعفر مصفا را همیشه با کلیک بروی دکمهٔ "تازه‌های سایت" بر روی وب‌سایت نیز می‌توانید بخوانید:


  
» آرشیوی از خبرنامه‌های قبلی ارسال شده برای اعضای خبرنامه را در این صفحه می‌توانید مشاهده نمایید.
 
----





برای دریافت اطلاعات دربارهٔ نحوهٔ تهیه DVD کامل سایت، حاوی تمامی فایل‌های سایت از جمله فایل‌های تمامی جلسات، مصاحبه‌ها و گفتگو‌ها، به صفحهٔ سفارش محصولات مراجعه نمائید. (اینجـا کلیک کنید.)















کانال ویدیویی سایت محمدجعفر مصفا: (حاوی فیلم‌های کامل تمامی دوره‌های جلسات برگزار شده!)



---

» جهت تهیهٔ DVD کامل وب‌سایت محمدجعفر مصفا، حاوی تمامی فایل‌های سایت از جمله فایل‌های تمامی جلسات، پرسش‌پاسخ‌ها، مصاحبه‌ها و گفتگو‌ها، به صفحهٔ سفارش مراجعه نمایید.
 
» برای اطلاع از تازه‌های سایت، انتشار هر کتاب، مقاله یا مصاحبهٔ جدید و برگزاری جلسات خودشناسی به سخنرانی محمدجعفر مصفا، می‌توانید در بخش خبرنامه عضو شوید.

 

۱ نظر :

ناشناس گفت...

درود براستادانديشمند سال نو راخدمت ايشان ومجموعه دست اندركاران سايت تبريك ميگويم باارزوي سلامتي وبهروزي

ارسال یک نظر

» لطفاً نظر خود را به خط فارسی بنویسید.

» اگر مایل به تماس با مدیر سایت یا محمدجعفر مصفا هستید، فقط از طریق صفحهٔ "تماس با ما" و ارسال ایمیل اقدام کنید.