فیلم صدا عکس

 
    برای ورود به هریک از صفحات فیلم، عکس یا صدا، بروی آن کلیک کنید:
 
 
            


 
 
 
 

----





برای دریافت اطلاعات دربارهٔ نحوهٔ تهیه DVD کامل سایت، حاوی تمامی فایل‌های سایت از جمله فایل‌های تمامی جلسات، مصاحبه‌ها و گفتگو‌ها، به صفحهٔ سفارش محصولات مراجعه نمائید. (اینجـا کلیک کنید.)








» برای اطلاع از تازه‌های سایت، انتشار هر کتاب، مقاله یا مصاحبهٔ جدید، انتشار محتوای تازه و برگزاری جلسات خودشناسی به سخنرانی محمدجعفر مصفا، می‌توانید در بخش خبرنامه عضو شوید.


----

۲ نظر :

ناشناس گفت...

بودن 
 
برای محترم بودن کافی‌ است سر شناس باشی‌ ، برای سر شناس بودن باید در اسارت ارزش هایی باشی‌ که جامعه  برایت تعیین می‌کند،ارزش‌ها نیز چیزی جز انتخاب بد و خوب‌های نامگذاری شده زندگی‌ نیست . تا بد نباشد خوب تعریف نمیگردد و بلعکس،این دو وجودی وابسته به هم دارند  که ذهن آنها را در پوشش  فکر به انسان قالب می‌کند وچیزی نیست که در واقعیت زندگی‌  وجود داشته باشد.هر چیز همانی است که هست . خود دلیل خود است نه تعبیر ذهن ما. انسان آزاده کسی‌ است که به طور خود جوش و بدون آن که بخواهددر زندگی‌ حاضر است (به آنچه که هست خود متکی‌ است و آرزویی برای چیزی دگر شدن ندارد) .در بودن خود آرام و قرار دارد. تمجید و تنبیه‌های عرفی  را فقط نظاره می‌کند.نه چیزی را تائید می‌کند و نه تکذیب .چون در این حالت سیر می‌کند از حالت‌های نا پایدار غم و شادی مبّراست.آیا این کیفیت  از بودن قابل  تعریف و شناسایی است؟
 
تهران 
زمستان ۹۱

ناشناس گفت...

خوب است

ارسال یک نظر

» لطفاً نظر خود را به خط فارسی بنویسید.

» اگر مایل به تماس با مدیر سایت یا محمدجعفر مصفا هستید، فقط از طریق صفحهٔ "تماس با ما" و ارسال ایمیل اقدام کنید.