تماس با ما

 
   از طریق این صفحه می‌توانید به نویسنده(محمدجعفر مصفا)، نامه ارسال کنید و هرگونه سئوال و صحبتی با  وی داشته باشید را مطرح نمایید و پاسخ پرسش خود را پس از مدتی، با صدای وی، بروی سایت بشنوید. همچنین از طریق این صفحه، می‌توانید برای سفارش CD یا DVD و تألیفات (نه ترجمه‌ها) و نیز جهت حمایت از نشر آثار محمدجعفر مصفا اقدام نمایید.

 
مهم: قبل از ارسال پیام، به موارد زیر دقت فرمایید:

    الف. اگر سئوالی می‌خواهید مطرح نمایید، قبلاً بدقت کتاب‌ها و فایل‌های صوتی بخش پرسش‌پاسخ سایت را بخوانید و گوش کنید. بسیاری از سئوال‌هایی که می‌خواهید مطرح نمایید، قبلاً هم در کتاب‌ها و هم در فایل‌های صوتی پرسش‌پاسخ جواب داده شده‌اند. لذا از مطرح کردن سئوالات تکراری معذوریم. ممکن است فکر کنید سئوال شما تکراری نیست، اما سئوال شما قبلاً توسط دیگران مطرح شده و محمدجعفر مصفا به آن پاسخ داده است.

    ب. اگر سئوالی در رابطه با تهیه کتاب‌ها، سی‌دی‌های صوتی یا تصویری(فیلم)، DVD یا هرگونه محصولات دیگر ما دارید، با مراجعه به صفحهٔ مخصوص سفارش محصولات، اطلاعات کامل را دریافت می‌نمایید:
 
برای دیدن صفحهٔ مذکور، اینجــا کلیک کنید. با توجه به اینکه اطلاعات کامل در مورد سفارش محصولات، در صفحهٔ مذکور آمده است، لطفاً در این خصوص، سئوال و پیامی نفرستید.

    ج. اگر در رابطه با برگزاری جلسات خودشناسی بسخنرانی محمدجعفر مصفا، و زمان و مکان برگزاری آنها سئوال دارید، به بخش خبرنامه مراجعه نمایید و عضو شوید. در صفحهٔ خبرنامه، تمامی اطلاعات در این مورد آمده است. لطفاً در این خصوص نیز سئوال نفرمایید.

    د. اگر مایل به کمک و حمایت از نشر و گسترش موثر آثار محمدجعفر مصفا هستید، با مراجعه به صفحهٔ کمک به سایت می‌توانید کمک‌های خود را ارسال نمایید. برای خواندن صفحهٔ مذکور و توضیح بیشتر اینجـا کلیک کنید.

  با توجه به موارد فوق، اگر پرسشی از محمدجعفر مصفا دارید، می‌توانید از یکی از دو روش ذیل(ترجیحاً روش اول) استفاده نمایید:

  ۱. به آدرس ایمیل سایت، پیام خود را ارسال نمایید:

Mossaffa@Gmail.com

  ۲. روش دوم ارسال پیام به اینصورت است: با کلیک بروی لینک "ارسال پیام" در زیر، پنجره‌ای باز می‌شود و می‌توانید پیام‌تان را ارسال نمایید: (توجه نمایید که در پنجره‌ای که باز می‌شود آدرس ایمیل خود را باید بطور کاملاً دقیق وارد کنید، در غیر اینصورت نمی‌توانیم بشما پاسخ بفرستیم.)

 + همانطور که گفته شد، ترجیحاً از روش ارسال ایمیل (روش اول) استفاده نمایید.




----

صفحهٔ محمدجعفر مصفا در سایت facebook:



کانال ویدیویی سایت محمدجعفر مصفا:



---

» برای اطلاع از تازه‌های سایت، انتشار هر کتاب، مقاله یا مصاحبهٔ جدید و برگزاری جلسات خودشناسی به سخنرانی محمدجعفر مصفا، می‌توانید در بخش خبرنامه عضو شوید.
  

۷ نظر :

ناشناس گفت...

استاد بی همتا سرتان سلامت باد قبل از تعالیم حضرتعالی کتب کیریشنامورتی برایم گنگ بود - اما بین این همه استاد طاهری هم ترجمان دلنشینی از وادیه دل داشتند ولی رویه جنابعالی نیش و نوشش توامان چنان به دله بیقرارم .... حس میکنم در همان دقایق نخستین شنفتن کتب صوتیتان خصوصا بمساحت سینه ام لگدی قوی پر درد از طی طریقم و لذیذ از دانستن آنی وامید آتی شعف زده از درون فریاد استاد سرت سلامت لگد دیگری بزن بزن بزن خانه را ویران کنید از منجنیق تا رود فرق از میان این.....

Df گفت...

سلام جناب آقای مصفا. بنده در حال مطالعه کتاب تفکر زائد جنابعالی هستم. مطالبی را عرض می کنم شاید پاسخی برای آن ارائه گردد. در مورد اصالت تفکر می بایست اشاره کرد که نظرات جنابعالی از چه منشا و مکانیزمی استخراج و استنتاج می شود . غیر از این که ابزار کلام و نظرات شما تفکرات شما ست و از کجا معلوم تفکرات شما ناشی از ارزش های ساختگی من شما نباشد . پس اعتباری طبق نظر جنابعالی به آنها نیست چرا که تفکر شما سایه ای از حالات شماست که اکنون وچود ندارد.

ناشناس گفت...

سلام جناب اقا مصفالطفادرموردمشاهده شونده و مشاهده کننده درکتاب نگاه در سکوت کمی بیشتر دراینکه فکر داردخودش را نگاه می کند توضیح دهید اصلا نمیتوانم درک کنم ممنون

ناشناس گفت...

پیشنهاد میکنم استاد تفاسیری بر بعضی ایات قران داشته باشند تا ما نیز به سرنوشت ان اقای مشهدی که روضه زیبا گوش کرده بود دچار نشویم

Unknown گفت...

سلام عالی هستین

ناشناس گفت...

همین الان خبر درگذشت امروز آقای مصفا را در سایت پارسینه خواندم. بسیار از خواندن خبر درگذشتشان متاثر و غمگین شدم. من در سالهای اوایل دهه ی شصت با آثار ایشان آشنا شدم و می توانم بگویم آثار ایشان دید من را به زندگی به کلی دگرگون کرد و باعث آرامش خاطر و وسعت نظر من گردید. امیدوارم روح بزرگشان قرین آرامش ابدی باشد.

علی علوی گفت...

سلام روزبخیر. من کتاب های آقای مصفا به جز کتاب اولشون که جایی هم توصیه به خوندنش نکرده بودند. نسخه پی دی افکتاب رو میخام لطفا راهنماییکنید. ممنون

ارسال یک نظر

» لطفاً نظر خود را به خط فارسی بنویسید.

» اگر مایل به تماس با مدیر سایت یا محمدجعفر مصفا هستید، فقط از طریق صفحهٔ "تماس با ما" و ارسال ایمیل اقدام کنید.