کتاب "هله"


  کتاب "هله"
  چاپ سوم، سال 1387، تهران



نوشتهٔ پشت جلد:

در "هستي" ما خشم و نفرت مانند سيلي عظيم خودش عامل حركت و ارضاي خودش است؛ حال آنكه "حسنات" شيوه‌هايي است نمايشي، دفاعي و تاكتيكي كه انسان به ‎حكم ضرورت انطباق در يك رابطه‌‎ي ناهنجار و پرآزار، خود را در پناه حرمت و تقدس آنها قرار داده است. ما با شوق و رغبت خشم مي‌‎ورزيم و با اكراه و بي‌‎ميلي،‌ مهر. اگر به ‎روابط توجه كنيم مي‌‎بينيم افراد با صفات نيك فقط بازي مي‎‌كنند؛ در رابطه‌‎ي با آنها جدي نيستند؛ تا آنجا كه توجيه پيدا كنند و راه‌دست‎شان باشد از عمل به ‎آنها اجتناب مي‎‌ورزند و موضوع را به‎ ادا و وانمود برگزار مي‌‎كنند. نشان واضح اين امر چهره‌‎ي كريه، پرخشم و ناهنجار زندگي و روابط آدميان است.


» برای خواندن چند صفحهٔ اول این کتاب، بروی اینجــا کلیک کنید.

» فهرست موضوعی این کتاب را از اینجا می‌توانید دریافت کنید.

» برای تهیهٔ این کتاب با ما تماس بگیرید.

» در صورتیکه قبلاً این کتاب را مطالعه کرده‌اید و مایلید نظری دربارهٔ آن بنویسید، در بخش نظرات (در پایین، قسمت "ارسال يک نظر")، می‌توانید نظرتان را بنویسید تا بر روی همین صفحه قرار گیرد.

۲ نظر :

Nobody گفت...

اين کتاب بيشتر بر روی اين وجه که "هويت فکری" به چه شکل در طول تاريخ در درون انسان شکل گرفته و چند موضوع ديگر از جمله معيشت و اقتصاد و ... صحبت شده.

نوید گفت...

بنظرم خوندن هر کدوم از این کتابا یه آمادگی روحی میخواد یعنی متناسب با شرایط روحی ای که داری و متناسب با فهمی که از خودت داری از کتابا مطلب دریافت میکنی مثلا من داشتم با خودم فکر میکردم که اگه من هیچ غذایی برای خوردن نداشتم و تو این هوای سرد تو خیابون باید زندگی میکردم چه حسی داشتم؟وقتی کتاب هله رو برای بار چندم شروع کردم به خوندن خلی چیزای جدیدی دستگیرم شد انگار تا بحال این مطالبی رو که اونجا نوشته نخونده بودم و خیلی از سوالایی که در پس ذهنم بود روشن شد

ارسال یک نظر

» لطفاً نظر خود را به خط فارسی بنویسید.

» اگر مایل به تماس با مدیر سایت یا محمدجعفر مصفا هستید، فقط از طریق صفحهٔ "تماس با ما" و ارسال ایمیل اقدام کنید.