نقد و اشکال ۱۳۹۱




این گفتگو با محوریت "نقد و اشکال بر سخنان محمدجعفر مصفا توسط دکتر محمدامین مروتی" در تاریخ بیست و هفتم مهر ماه سال ۱۳۹۱برابر با 18 اکتبر 2012 انجام شده است.

قبلاً در بخش "مقالات" سایت محمدجعفر مصفا (ذیل "از دیگران") دو مقاله از آقای محمدامین مروتی آورده شده است. به این صفحه مراجعه کنید.

در ادامه می‌توانید فایل‌های صوتی این گفتگو(سه فایل) را دریافت و یا گوش کنید. همچنین فیلم قسمتهایی از این گفتگو را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

برای دريافت فایل‌ صوتی، با كليد سمت راست ماوس بروي لينک موردنظر كليك كرده و Save Target As را انتخاب نمائيد.

پس از دريافت فايل، آن را با گوشی مبایل یا هر برنامه‌ای که mp3 پخش می‌کند، مي‌توانيد بشنويد.




» هر نظری درباره این گفتگو دارید را می‌توانید با کلیک بروی قسمت "نظرات"، بنویسید.

نظـرات



چنانچه احیاناً نتوانستید از روش‌های فوق فایل‌های صوتی را دریافت کنید، از پوشهٔ مربوط به فایل‌های مصاحبه (Interviews) در یکی از سه آرشیو بزرگ سایت می‌توانید دانلود نمایید:









» هر نظری درباره این گفتگو دارید را می‌توانید با کلیک بروی قسمت "نظرات"، بنویسید.


نظـرات
----

» برای شنیدن و خواندن تمامی پرسش پاسخ‌های انجام شده، اینجا کلیک کنید:






+ برای دریافت اطلاعات دربارهٔ نحوهٔ تهیه DVD کامل سایت، حاوی تمامی فایل‌های سایت از جمله فایل‌های تمامی جلسات، مصاحبه‌ها و گفتگو‌ها، به صفحهٔ سفارش محصولات مراجعه نمائید. (اینجـا کلیک کنید.)








------


» جهت تهیهٔ DVD کامل وب‌سایت محمدجعفر مصفا، حاوی تمامی فایل‌های سایت از جمله فایل‌های تمامی جلسات، پرسش پاسخ‌ها، قطعه‌ویدیوها، مصاحبه‌ها و گفتگو‌ها و ...، به صفحهٔ سفارش محصولات مراجعه نمایید.

» برای اطلاع از تازه‌های سایت، انتشار هر کتاب، مقاله یا مصاحبهٔ جدید، انتشار محتوای تازه و برگزاری جلسات خودشناسی به سخنرانی محمدجعفر مصفا، می‌توانید در بخش خبرنامه عضو شوید.