پرسش پاسخ

 
  از طریق این صفحه می‌توانید به صفحهٔ آرشیو پرسش‌‌های مطرح شده با محمدجعفر مصفا و پاسخ وی دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید پرسش خود در رابطه با مطالب آثار و سخنان وی را مطرح کنید. پرسش شما با وی در میان گذاشته خواهد شد و بعد از مدتی با صدای وی بصورت فایل‌ صوتی بروی بخش آرشیو پرسش‌پاسخ سایت قرار خواهد گرفت.

  توجه: قبل از تصمیم به ارسال سئوال، حتماً بدقت کتاب‌ها را خوانده (حتی چند بار) و فایل‌های صوتی بخش آرشیو پرسش‌پاسخ سایت را بخوانید یا گوش دهید. بسیاری از سئوال‌هایی که می‌خواهید مطرح نمایید، قبلاً هم در کتاب‌ها و هم در فایل‌های صوتی پرسش‌پاسخ جواب داده شده‌اند. لذا از پاسخ به سئوالات تکراری معذوریم. ممکن است فکر کنید سئوال شما تکراری نیست، اما سئوال شما قبلاً توسط دیگران مطرح شده و محمدجعفر مصفا به آن پاسخ داده است.

» برای شنیدن و خواندن پرسش پاسخ‌های انجام شده، اینجا کلیک کنید:



» با در نظر گرفتن نکات فوق، چنانچه هنوز سئوالی مطرح نشده از محمدجعفر مصفا دارید، به صفحه "تماس با ما" مراجعه نمایید.


---





+ برای دریافت اطلاعات دربارهٔ نحوهٔ تهیه DVD کامل سایت، حاوی تمامی فایل‌های سایت از جمله فایل‌های تمامی جلسات، مصاحبه‌ها و گفتگو‌ها، به صفحهٔ سفارش محصولات مراجعه نمائید. (اینجـا کلیک کنید.)










----

» جهت تهیهٔ DVD کامل وب‌سایت محمدجعفر مصفا، حاوی تمامی فایل‌های سایت از جمله فایل‌های تمامی پرسش‌پاسخ‌ها، جلسات، مصاحبه‌ها و گفتگو‌ها، به صفحهٔ تماس با ما مراجعه نمایید.
 
» برای اطلاع از تازه‌های سایت، انتشار هر کتاب، مقاله یا مصاحبهٔ جدید و برگزاری جلسات خودشناسی به سخنرانی محمدجعفر مصفا، می‌توانید در بخش خبرنامه عضو شوید.
  

۷ نظر :

tabkom گفت...

با سلام و آرزوی توفیق برای همه دست‌اندرکاران این سایت، خواستم عرض کنم آیا امکان آن وجود دارد که در ضبط پرسش و پاسخ تغییراتی داده شود چون صدای آقای مصفا را به وضوح نمیتوان شنید، حیف است این همه انرژی و زحمتی که صرف میشود بهتر است اگر امکانی باشد کار با کیفیت بالاتری ارائه شود .
باز هم تشکر و قدردانی از زحمات شما

مدیر سایت محمدجعفر مصفا گفت...

دوست و دوستان عزیز، تنها فایل‌ صوتی پرسش‌پاسخ‌ شماره 1 ،به علت کمبود امکانات در زمان ضبط، از کیفیت خوبی برخوردار نیست.

اما از شماره 2 و به بعد، کیفیت مطلوب و مناسب است.

ناشناس گفت...

در مورد متا فیزیک از راه عرفان لطفن توضیح دهید

Unknown گفت...

سلااااااااااااااااام. ژیلا عاشقتونه... خیلی ازتون شاکیه ها! بدجوری هی میکوبین تو سرش. اما... حرفم نمیاد... لحظه لحظه لحظه های زندگیتون پر از زندگی، پر از حقیقت...
سپاس فراوان... ژیلا همیشه دعاگوتون هست...

Unknown گفت...

قربونتون برم

Unknown گفت...

روحت شاد و یادت گرامی مرد بزرگ

ناشناس گفت...

آیا فوت کرده اقای مصفا واقعا

ارسال یک نظر

» لطفاً نظر خود را به خط فارسی بنویسید.

» اگر مایل به تماس با مدیر سایت یا محمدجعفر مصفا هستید، فقط از طریق صفحهٔ "تماس با ما" و ارسال ایمیل اقدام کنید.