کتاب "آگاهی"


  کتاب "آگاهی"
  چاپ سوم، سال 1387، تهران



نوشتهٔ پشت جلد:

   به ‎علت حاكميت پندار بر ذهن، ‌اتاق وجود من، يعني ذهن من تاريك است. اكنون از درون اين اتاق تاريك به‎ ده‎ها و صدها موضوع اجتماعي يا هر موضوع ديگر نگاه مي‌‎كنم و نتيجتاً همه‌ء آنها را تاريك مي‌‎بينم.
    حال كار مفيد اين نيست كه تو آن ده يا صد موضوع و مورد را براي من روشن كني؛ ‌كار مفيد اين است كه كمك كني به ‎روشن شدن اتاق تاريك ذهنم. وقتي اين اتاق روشن شد، خود من مي‌‎توانم از يك موضع روشن آن صد مورد ـ و بيشتر از آن را ـ روشن ببينم.


» برای خواندن چند صفحهٔ اول این کتاب، بروی اینجــا کلیک کنید.

» فهرست موضوعی این کتاب را از اینجا می‌توانید دریافت کنید

» برای تهیهٔ این کتاب با ما تماس بگیرید.

» در صورتیکه قبلاً این کتاب را مطالعه کرده‌اید و مایلید نظری دربارهٔ آن بنویسید، در بخش نظرات (در پایین، قسمت "ارسال يک نظر")، می‌توانید نظرتان را بنویسید تا بر روی همین صفحه قرار گیرد.

۳ نظر :

Nobody گفت...

آقای مصفا اين کتاب را بعد از "تفکر زائد" برای خواندن معرفی می‌نمايند. بنده دو بار اين کتاب را خوانده‌ام و فوق‌العاده مفيد و روشن‌کننده يافته‌ام. نوشتهء پشت جلد اين کتاب، بسادگی، گويا و روشن است. مباحث پرباری را شامل می‌شود که اگر در خط خودشناسی قرار گرفتی، حتماْ بخوانش.

afshin گفت...

يکی از موثرترين کتابها در زمينه خودشناسی است. برای من که اينطور بوده است. البته لازم است بگويم بار اول فقط بعضی مطالب برايم روشن شد و مدتی بعد که دوباره و چندباره اين کتاب را خواندم برايم يک شروع جديد بود. نميتوانم اهميت و تاثيری را که اين کتاب برای من داشته است توضيح دهم.

Unknown گفت...

" نیاز به تائید دیگران " از خصوصیات ذهن محسوب میشود .
زمانی ذهن این را حقه را مطرح میکند که خودش را در معرض
نابودی ببیند .
بعبارتی :
وقتی با دریافت آگاهی های بیشتر از حرکات اضافی ذهن
جلوگیری میکنیم ، ذهن برای تداوم حیات خویش، مساله روانی
" نیاز " را پیش میکشد .

ارسال یک نظر

» لطفاً نظر خود را به خط فارسی بنویسید.

» اگر مایل به تماس با مدیر سایت یا محمدجعفر مصفا هستید، فقط از طریق صفحهٔ "تماس با ما" و ارسال ایمیل اقدام کنید.