پرسش‌ پاسخ شمارهٔ ۳۱

  

   چنانچه در بخش پرسش‌پاسخ سایت پرسشی مطرح کرده‌اید، می‌توانيد پاسخ آن را با صدای محمدجعفر مصفا در این صفحه دريافت کنيد.

   ممکن است پرسش شما در پرسش‌پاسخ‌های قبل جواب داده شده باشد. لذا همیشه به صفحهٔ اصلی آرشیو پرسش‌پاسخ‌ها نگاهی بیاندازید:



 این پرسش‌پاسخ در قالب دو فایل صوتی، هر کدام بمدت کمتر از نیم ساعت، تهیه شده است. زمان برگزاری این پرسش‌پاسخ دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ (16 دسامبر 2013) است. در ادامه می‌توانید فایل‌های صوتی این پرسش‌پاسخ را دریافت و یا گوش کنید.

   با تشکر از آقایان مجتبی میرسمیعی و منصور بنانی برای تهیهٔ این گفتگو.

 برای دريافت فایل‌های صوتی که حاوي این پاسخ پرسش‌ها با صدای محمدجعفر مصفا است، با كليد سمت راست ماوس بروي لينک موردنظر كليك كرده و Save Target As را انتخاب نمائيد.

 پس از دريافت فايل، آن را با گوشی مبایل یا هر برنامه‌ای که mp3 پخش می‌کند، مي‌توانيد بشنويد.


+ در صورتیکه شما نیز سئوال پرسیده‌اید و سئوالتان در این پرسش پاسخ وجود ندارد، در پرسش‌پاسخ بعد(شماره ۳۲) پاسخ خود را دریافت خواهید کرد. همچنین ممکن است سئوال شما در پرسش‌پاسخ‌های پیشین جواب داده شده باشد. به صفحهٔ اصلی آرشیو پرسش‌پاسخ‌ها نگاهی بیاندازید.

+ برای اطلاع از انتشار پرسش‌پاسخ‌های جدید، می‌توانید با عضویت در بخش خبرنامهٔ سایت، از انتشار تازه‌های سایت بطور اتوماتیک مطلع شوید. و یا در صفحه فیسبوک و صفحه گوگل‌پلاس سایت عضو شوید.

همچنين مي‌توانيد با کليک کردن دکمه‌های پخش صدا، اين پرسش‌پاسخ را (بدون دانلود) گوش دهيد:





» هر نظری درباره این پرسش‌پاسخ دارید را می‌توانید با کلیک بروی قسمت "نظرات"، بنویسید.

نظـرات


چنانچه احیاناً نتوانستید از روش‌های فوق فایل‌های صوتی را دریافت کنید، از پوشهٔ مربوط به فایل‌های پرسش‌پاسخ در یکی از سه آرشیو بزرگ سایت می‌توانید دانلود نمایید:










----

» برای شنیدن و خواندن تمامی پرسش پاسخ‌های انجام شده، اینجا کلیک کنید:






+ برای دریافت اطلاعات دربارهٔ نحوهٔ تهیه DVD کامل سایت، حاوی تمامی فایل‌های سایت از جمله فایل‌های تمامی جلسات، مصاحبه‌ها و گفتگو‌ها، به صفحهٔ سفارش محصولات مراجعه نمائید. (اینجـا کلیک کنید.)






------

 
» جهت تهیهٔ DVD کامل وب‌سایت محمدجعفر مصفا، حاوی تمامی فایل‌های سایت از جمله فایل‌های تمامی جلسات، پرسش پاسخ‌ها، قطعه‌ویدیوها، مصاحبه‌ها و گفتگو‌ها و ...، به صفحهٔ سفارش محصولات مراجعه نمایید.
 
» برای اطلاع از تازه‌های سایت، انتشار هر کتاب، مقاله یا مصاحبهٔ جدید، انتشار محتوای تازه و برگزاری جلسات خودشناسی به سخنرانی محمدجعفر مصفا، می‌توانید در بخش خبرنامه عضو شوید.