قیطریه، سال ۱۳۷۷

 

   این تک جلسه سال ۱۳۷۷ در تهران، منزل محمدجعفر مصفا برگزار گردیده است. موضوعات متنوع خودشناسی در این جلسه مطرح می‌گردد و پاسخ بسیاری از پرسش‌های حاضرین بتفصیل بیان می‌گردد. مطالب این جلسه از جامعیت خوبی برخودار است. لذا به بازدیدکنندگان توصیه می‌شود به فایل‌های صوتی این جلسه بدقت گوش فرا دهند.




   ذیلاً فایل‌های صوتی و نیز ویدیوی کامل این جلسه ارائه شده‌اند.

   فایل‌های صوتی این جلسه در چهار بخش عرضه شده‌اند. می‌توانید با کلیک بروی دکمهٔ پخش، به هر یک از قسمت‌ها گوش کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های صوتی این نشست را از لینک‌های مستقیم زیر دانلود نمایید و با هر برنامه یا دستگاه پخش‌کنندهٔ mp3 گوش دهید. براي دريافت هر فايل، روی لینک دریافت مستقیم، با كليد سمت راست ماوس، كليك كرده و Save Target As را انتخاب نمائيد:
 










ویدیوی کامل این تک جلسه را ذیلاً می‌توانید تماشا کنید: (اگر جعبهٔ زیر برای شما قابل دیدن نیست، به این معنی است که سایت YouTube در منطقهٔ شما مسدود شده است.)







» چنانچه احیاناً نتوانستید برای دانلود فایل‌های صوتی  از روش‌های فوق استفاده نمایید، از پوشهٔ مربوط به فایل‌های مصاحبه‌ها در یکی از سه آرشیو بزرگ سایت می‌توانید دانلود نمایید:











 
 
» فیلم کامل این جلسه را با کلیک بروی اینجــا می‌توانید تماشا کنید. همچنین بخش‌هایی کوتاه از این جلسه، بصورت قطعه ویدیوهای جملات قصار در بخش فیلم و نیز در کانال ویدیویی سایت موجودند. می‌توانید این ویدیو کلیپ‌ها را تماشا کرده و نیز دانلود نمایید.

 

------
 
 » جهت تهیهٔ DVD کامل وب‌سایت محمدجعفر مصفا، حاوی تمامی فایل‌های سایت از جمله فایل‌های تمامی جلسات، مصاحبه‌ها و گفتگو‌ها، به صفحهٔ تماس با ما مراجعه نمایید.

» برای اطلاع از تازه‌های سایت، انتشار هر کتاب، مقاله یا مصاحبهٔ جدید و برگزاری جلسات خودشناسی به سخنرانی محمدجعفر مصفا، می‌توانید در بخش خبرنامه عضو شوید.
  
 
 
  

هیچ نظری موجود نیست :

ارسال یک نظر

» لطفاً نظر خود را به خط فارسی بنویسید.

» اگر مایل به تماس با مدیر سایت یا محمدجعفر مصفا هستید، فقط از طریق صفحهٔ "تماس با ما" و ارسال ایمیل اقدام کنید.