تازه‌‌های سایت و جدیدترین خبرنامه

 
کتاب "انسان گمشده و شناخت"، اولین اثر محمدجعفر مصفا، معرفی شد. برای اطلاعات بیشتر به صفحهٔ مخصوص این تألیف مراجعه نمائید. 

محمدجعفر مصفا روز دوشنبه سیزدهم اسفند ۱۳۹۷ درگذشت. برای اطلاع بیشتر، به صفحهٔ یادبود مراجعه نمائید.

فهرست موضوعی کتاب‌های محمدجعفر مصفا بطور کامل تهیه شده است. با مراجعه به صفحهٔ مخصوص هر تألیف(در بخش تالیفات) می‌توانید این فهرست‌ها را بصورت فایل pdf دریافت کرده و از آنها استفاده کنید. این کار بصورت جمعی انجام شده است.


+ صفحهٔ اینستاگرام محمدجعفر مصفا راه‌اندازی شده است. برای عضویت، به این آدرس مراجعه نمایید: 

و یا mjmossaffa@ را در اینستاگرام جستجو کنید. 


+ دورهٔ جدید خودشناسی: به اطلاع می‌رساند ثبت‌نام دورهٔ جدید کلاسهای آنلاین خودشناسی آغاز شده است:
    + این دوره به زودی آغاز می‌شود.
    + این دوره آنلاین است و از هر شهر و کشوری می‌توانید در آن شرکت کنید. بوسیلهٔ گوشی همراه. نیازی نیست سر ساعت بخصوصی آنلاین باشید. درس‌ها بطور هفتگی برای شما بر روی پیام‌رسان Telegram ارسال می‌شود و در منزل می‌توانید از آنها استفاده کنید.




در این​​ دوره مشخصاً به بررسی کتابهای خودشناسی بقلم محمدجعفر مصفا، همراه با انجام لِم‌ها(تمرین‌ها) و نیز گزیده‌هایی از لُب ​​داستانهای عرفانی مثنوی معنوی پرداخته می‌شود. برای اطلاع از شرایط و نحوهٔ شرکت در این دوره، به ما ایمیل دهید:  Mossaffa@Gmail.com  و یا با شماره‌ای که در تصویر بالا داده شده است، بر روی پیام‌رسان Telegram پیام دهید تا نحوهٔ ثبت‌نام را دریافت نمائید. 
و یا به آیدی PanevisAdmin در تلگرام پیام دهید و تقاضای ثبت‌نام کنید.

+
به اطلاع می‌رساند فردی فریب‌کار و دروغ‌پرداز خود را «شاگرد» محمدجعفر مصفا جا زده است و بطور گسترده این دروغ را پراکنده است. اعلام می‌شود که محمدجعفر مصفا هیچ «شاگرد»ی نداشته و ندارد و از مخاطبین و خوانندگان سایت و آثار محمدجعفر مصفا انتظار هوشیاری در برابر این فرد و چنین افرادی می‌رود.
جزئیات این ماجرا را در این صفحه می‌توانید بخوانید.



+ کانال اطلاع‌رسانی سایت محمدجعفر مصفا در برنامهٔ تلگرام(بر روی گوشی‌های هوشمند همراه) از طریق آدرس زیر قابل عضویت است:

https://telegram.me/MossaffaDotCom


+ پرسش‌پاسخ شمارهٔ ۳۱ در پاسخ به پرسش‌هائی که تا روز دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ از محمدجعفر مصفا پرسیده شده است، منتشر گردید. چنانچه تا تاریخ فوق سئوالی مطرح نموده‌اید، اکنون می‌توانید با مراجعه به صفحهٔ مخصوص این پرسش‌پاسخ، پاسخ خود را با صدای محمدجعفر مصفا دریافت نمائید. برای مراجعه به صفحهٔ پرسش‌پاسخ سی‌ و یکم، اینجـا کلیک کنید.

+ گفتگوی انجام شده در آبان ماه سال ۱۳۹۱ بر روی سایت قرار گرفته است. برای شنیدن آن، به این صفحه می‌توانید مراجعه کنید. 

+ پرسش‌پاسخ شمارهٔ ۳۰ در پاسخ به پرسش‌هائی که تا روز سه‌شنبه دوم آبان ۱۳۹۱ از محمدجعفر مصفا پرسیده شده است، منتشر گردید. چنانچه تا تاریخ فوق سئوالی مطرح نموده‌اید، اکنون می‌توانید با مراجعه به صفحهٔ مخصوص این پرسش‌پاسخ، پاسخ خود را با صدای محمدجعفر مصفا دریافت نمائید. برای مراجعه به صفحهٔ پرسش‌پاسخ سی‌ام، اینجـا کلیک کنید.


+ گفتگویی با موضوع "تعلیم و تربیت" را می‌توانید در این صفحه بشنوید و نیز تماشا کنید.

+ گفتگویی با محوریت نقد و اشکال بر سخنان محمدجعفر مصفا را در این صفحه بشنوید.

+ گفتگوی خودمانی محمدجعفر مصفا با نوجوانی را می‌توانید در این صفحه بشنوید.

 + پرسش‌پاسخ شمارهٔ ۲۹ در پاسخ به پرسش‌هائی که تا روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۱ از محمدجعفر مصفا پرسیده شده است، منتشر گردیده است. چنانچه تا تاریخ فوق سئوالی مطرح نموده‌اید، اکنون می‌توانید با مراجعه به صفحهٔ مخصوص این پرسش‌پاسخ، پاسخ خود را با صدای محمدجعفر مصفا دریافت نمائید. برای مراجعه به صفحهٔ پرسش‌پاسخ شمارهٔ بیست‌ و نهم، اینجـا کلیک کنید. 


+ از این به بعد جملات قصار برگرفته از آثار محمدجعفر مصفا نیز در وبلاگ وی منتشر می‌شود. لازم به تذکر است محمدجعفر مصفا توصیهٔ اکید می‌کند که خوانندگان به جملات قصار اکتفا نکنند و اصل مطالب و تألیفات وی را مطالعه کنند. جملات قصار صرفاً جهت یادآوری مطالبی است که در آثار و نیز وب سایت بصورت مشروح آمده است.

  جملات قصار دو بار در هفته منتشر می‌شوند. از طریق خبرنامهٔ اصلی اعلام نمی‌شوند اما در خبرنامهٔ اتوماتیک وبلاگ منتشر می‌شوند. چنانچه مایل به دریافت جملات قصار محمدجعفر مصفا از طریق ایمیل هستید، می‌توانید با مراجعه به وبلاگ محمدجعفر مصفا در ستون سمت چپ صفحه در بخش "خبرنامهٔ اتوماتیک" ثبت نام کنید. (پس از نوشتن دقیق آدرس ایمیلتان، ایمیلی برایتان فرستاده می‌شود و لازم است آن را تأیید کنید. در غیر اینصورت ثبت‌نام شما انجام نخواهد شد.)

   همچنین، تمامی جملات قصار را با عضویت در این صفحه، یا با مراجعه به پیوند "جملات قصار" می‌توانید مطالعه کنید.


 + پرسش‌پاسخ شمارهٔ ۲۸ در پاسخ به پرسش‌هائی که تا روز چهارشنبه پانزدهم شهریور ۱۳۹۱ از محمدجعفر مصفا پرسیده شده است، منتشر گردیده است. چنانچه تا تاریخ مذکور سئوالی مطرح نموده‌اید، اکنون می‌توانید با مراجعه به صفحهٔ مخصوص این پرسش‌پاسخ، پاسخ خود را با صدای محمدجعفر مصفا دریافت نمائید. برای مراجعه به صفحهٔ پرسش‌پاسخ شمارهٔ بیست‌ و هشتم، اینجـا کلیک کنید. 


+ پرسش‌پاسخ شمارهٔ ۲۷ در پاسخ به پرسش‌هائی که تا ششم شهریور ۱۳۹۱ از محمدجعفر مصفا پرسیده شده است، منتشر گردید. می‌توانید با مراجعه به صفحهٔ مخصوص این پرسش‌پاسخ، پاسخ خود را با صدای محمدجعفر مصفا دریافت نمائید. برای مراجعه به صفحهٔ پرسش‌پاسخ شمارهٔ بیست‌ و هفتم، اینجـا کلیک کنید.

 + پرسش‌پاسخ شمارهٔ ۲۶ در پاسخ به پرسش‌هائی که تا مهر ماه ۱۳۹٠ از محمدجعفر مصفا پرسیده شده است، منتشر گردید. چنانچه تا تاریخ مذکور سئوالی مطرح نموده‌اید، می‌توانید با مراجعه به صفحهٔ مخصوص این پرسش‌پاسخ، پاسخ خود را با صدای محمدجعفر مصفا دریافت نمائید. برای مراجعه به صفحهٔ پرسش‌پاسخ شمارهٔ بیست‌ و ششم، اینجـا کلیک کنید.

 + فیلم و صدای مصاحبه‌ای که در سال 2012 از دانشگاه صنعتی اصفهان با محمدجعفر مصفا انجام شده است، در صفحهٔ مخصوص این مصاحبه آمادهٔ دیدن و شنیدن است. برای تماشای این گفتگو و یا شنیدن و دریافت فایل ویدیویی و صوتی آن، به صفحهٔ مذکور مراجعه کنید.

 + پرسش‌پاسخ شمارهٔ ۲۵ در پاسخ به پرسش‌هائی که تا شهریور ۱۳۹٠ از محمدجعفر مصفا پرسیده شده است، منتشر گردیده است. چنانچه تا تاریخ مذکور سئوالی مطرح نموده‌اید، اکنون می‌توانید با مراجعه به صفحهٔ مخصوص این پرسش‌پاسخ، پاسخ خود را با صدای محمدجعفر مصفا دریافت نمائید. برای مراجعه به صفحهٔ پرسش‌پاسخ شمارهٔ بیست‌ و پنجم، اینجـا کلیک کنید.


 + فیلم‌های کامل تمامی جلسات خودشناسی برگزار شده توسط محمدجعفر مصفا بر روی وب‌سایت قرار گرفته است. می‌توانید با مراجعه به صفحهٔ جلسات، و نیز به کانال ویدیویی سایت، این فیلم‌ها را تماشا کنید.

+ بخش انگلیسی و عربی سایت محمدجعفر مصفا در حال راه‌اندازی است. در صورت تمایل به همکاری و کمک به این بخش، با ما تماس بگیرید. همکاری دوستان عمدتاً در زمینهٔ ترجمه از فارسی به انگلیسی و عربی نیز خواندن متن به زبان انگلیسی و عربی است.

+ سایت محمدجعفر مصفا با طرح جدید و محتوایی بسیار غنی‌تر مجموعهٔ کامل فایل‌های صوتی جلسات وی را بصورت رایگان در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده است. همچنین ویدیو‌های کامل جلسات برگزار شده در کانال ویدیویی سایت محمدجعفر مصفا قرار گرفته است. برای استفاده از این امکانات و محتوای جدید به بخش‌ فیلم، صدا و عکس مراجعه نمایید.


+ تا اطلاع بعدی، هیچ جلسهٔ خودشناسی به سخنرانی محمدجعفر مصفا برگزار نمی‌گردد. لطفاً در این مورد سئوال نپرسید. در صورت آغاز جلسات، در همین صفحه و نیز از طریق خبرنامهٔ سایت، زمان و مکان آن، به اعضای خبرنامه ایمیل خواهد شد. اگر عضو خبرنامه نیستید، برای عضویت اینجــا کلیک کنید.



+ برای دریافت اطلاعات دربارهٔ نحوهٔ خرید DVD کامل سایت، حاوی مجموعهٔ کامل تمامی فایل‌های سایت از جمله فایل‌های تمامی جلسات، مصاحبه‌ها و گفتگو‌ها، و ... و نیز سایر محصولات به صفحهٔ سفارش محصولات مراجعه نمائید. (اینجـا کلیک کنید.)





 

+ چنانچه خدمات و اطلاع‌رسانی سایت محمدجعفر مصفا را مفید می‌دانید، و مایل به گسترش مؤثر آثار و سخن محمدجعفر مصفا هستید، از ما حمایت نمایید. جهت حمایت، به صفحهٔ کمک به سایت مراجعه نمایید.




 + مجموعهٔ کامل فايل‌های صدا، متن و ویدیو‌های موجود در سایت (جلسات برگزار شده، گفتگوها و ...) را از سه آشیو بزرگ صوتی تصویری سایت نیز می‌توانید به رایگان دریافت کنید:












+ صفحهٔ محمدجعفر مصفا در سایت facebook:



https://telegram.me/MossaffaDotCom




+ کانال ویدیویی سایت محمدجعفر مصفا: (حاوی فیلم‌های کامل تمامی دوره‌های جلسات برگزار شده!)




» برای اطلاع از تازه‌های سایت، انتشار هر کتاب، مقاله یا مصاحبهٔ جدید، انتشار محتوای تازه و برگزاری جلسات خودشناسی به سخنرانی محمدجعفر مصفا، می‌توانید در بخش خبرنامه عضو شوید.

+ هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را از طریق صفحهٔ تماس با ما می‌توانید برای ما ارسال نمائید.

 
------
 

۳ نظر :

ناشناس گفت...

سلام بر همگی دوستان و تشکر از زحمت های شما .بنده روزانه ساعات زیادی را رانندگی میکنم و از کتابهای صوتی تازیخی و ادبی واشعار حافظ و مولانا استفاده مینمایم .همچنین از کتابهای صوتی جناب آقای مصفای عزیز .امسال میخواهم به جای کتاب که در سالهای پیش هدیه عیدی میدادم از مجموعه کتابهای آقای مصفا و ..استفاده نمایم .خواهشمندم در صورت امکان مجموعه مرتب و آماده ا ی از کتابهای صوتی را بصورت یکجا معرفی نمایید تا این کار برای دیگران سهل تر گردد .با تشکر .اسماعیلی

حسين اقباليفر گفت...

درود وسلام خدمت استاد مصفا اين عارف وارسته پيشنهاد ميكنم برخي از سخنرانيهاي استاد از طريق تلويزيون گنج حضور استاد شهبازي پخش گردد

ناشناس گفت...

خدایش رحمت کند؛
مطالب مفیدی به همه آموخت.

ارسال یک نظر

» لطفاً نظر خود را به خط فارسی بنویسید.

» اگر مایل به تماس با مدیر سایت یا محمدجعفر مصفا هستید، فقط از طریق صفحهٔ "تماس با ما" و ارسال ایمیل اقدام کنید.